Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí al voltant de les 6, ha resultat mort un ciclista que circulava contra direcció per l‘autovia A-2 a prop de la sortida de Sant Andreu de la Barca.
El ciclista circulava en direcció Barcelona quan ha estat atropellat per un vehicle que anava en sentit Martorell, a conseqüència del xoc, en el que s’han vist implicats dos vehicles més, el conductor ha resultat ferit lleu i ha estat traslladat al CUAP de Sant Andreu de la Barca.
Al lloc de l’accident s’han desplaçat set patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM). Pel que sembla el ciclista anava indocumentat.