Aquest matí un home ha mort en precipitar-se des del balcó d’un vuitè pis d’un edifici en flames a l’avinguda del Maresme, 152 del barri de Sant Roc de Badalona. Els bombers han rebut l’avís a les 8.12 del matí i han desplaçat set dotacions. Quan han arribat l’home ja estava a terra i era atès pels serveis sanitaris que estaven intentant reanimar-lo, però malauradament no han pogut fer res per salvar-li la vida.
A hores d’ara els bombers ja han extingit l’incendi que ha cremat totalment un habitatge de la vuitena planta, amb més afectació a la zona de menjador i una habitació. De moment es desconeixen les causes de l’incendi.
Quan els bombers han entrat al pis afectat han comprovat que no hi havia ningú més a dins, els veïns del costat i del setè pis estaven confinats en els seus habitatges. El Servei d’Emergències Mèdiques ha atès a sis persones i han desplaçat una unitat psicològica per atendre als veïns i familiars de la víctima.
Els Mossos d’Esquadra han obert la corresponent investigació per esbrinar les causes que han provocat el foc i la mort d’una persona en precipitar-se fugint del foc.
📎Un home mor en l’incendi d’un vuitè pis a #Badalona – Nota de Premsahttps://t.co/ySWg5Vlbiy@semgencat @mossos @BCN_Bombers @Badalona_GUB #bomberscat https://t.co/Qyp4CBSF9a
— Bombers (@bomberscat) October 26, 2021
Un incendi a Sant Roc a #Badalona. Una desgràcia mes colpeja a la gent treballadora pic.twitter.com/4en8uU8O9C
— Carme Martínez Ruzaf (@MRuzafa) October 26, 2021
Una persona mor en precipitar-se d'un vuitè pis en un incendi a Badalona #PlantaBaixaTV3
▶ https://t.co/ph3pLxq3uU pic.twitter.com/0h1N5NSpjJ
— Planta baixa TV3 (@plantabaixatv3) October 26, 2021
Un incendi a un pis de l’avinguda del Maresme a Sant Roc a #Badalona, causa la mort d’un home
La persona afectada s’hauria llençat des d’un vuitè pis presumiblement en veure les flames arribar al seu habitatge pic.twitter.com/SAhT8Zvan5
— L'Independent de Badalona (@IndependentBDN) October 26, 2021