Aquesta tarda s’ha produït una explosió als voltants de la Petroquímica de Tarragona, que s’ha pogut escoltar des de diferents punts de la zona.
Protecció Civil afirma que els equips d’emergència ja estan alerta i els bombers treballant en aquests moments.
Alguns testimonis diuen que ha estat al polígon sud de Tarragona i podria ser en la planta de l’empresa BASF, encara que no està confirmat. Fins al moment es desconeix si hi ha ferits i l’abast dels danys materials.
Protecció Civil demana el confinament de la població de Tarragona, Salou, Vilaseca, Reus, Constanti, El Morell i La Canonja.
🔴 🔴 🔴 ATENCIÓ #ProteccióCivil DEMANA CONFINAR-SE (tancar-se en un edifici i tancar finestres i portes) a:
TARRAGONA
SALOU
VILASECA
REUS
CONSTANTÍ
EL MORELL
LA CANONJA
RT si us plau— Protecció civil (@emergenciescat) January 14, 2020
https://twitter.com/jomin740/status/1217142097704366082
Explosió a la planta de la petroquímica de la Canonja. De moment no es sap quin ha estat el causant de l'explosió. S'ha escoltat i s'ha notat des de diversos punts de la demarcació (Tarragona i Vila-seca).
Vídeo vía @tarragonaradio pic.twitter.com/2OcOYK5qF2
— Joan Mercadé (@JoanMerca_) January 14, 2020